Idea nového konceptu, vytvořit prodejny ORION působící na zákazníky teplým domáckým dojmem, a to při zachování původních nosných firemních prvků, byla splněna.

Exteriér prodejen v popředí s novým, zkráceným logem, byl opatřen polepem a fólií tak, aby byl vytvořen otevřený průhled slibující čisté linie a dostatek denního světla. Velkoryse pojatý vnitřní prostor zase klade důraz na novou prezentaci produktů s jasným členěním do zón (dle prodávaného sortimentu) a jeho uložení. Proto v nových prodejnách ORION má své místo např. samostatná zóna „české tradice“ s tradičními kuchyňskými výrobky nebo promo zóna představující novinky a akční zboží.

„V novém konceptu našich prodejen se snažíme vyjít maximálně vstříc zejména našim zákazníkům, kterým situační rozvržení prodejny do jednotlivých zón nebo přehlednější uspořádání jednotlivých regálů znatelně usnadní nákup. Samozřejmě také myslíme i na naše zaměstnance, proto se modernizace dotýká například i snadnějšího systému doplňování zboží...“ sdělil Martin Slavík, tiskový mluvčí prodejen ORION.

Výrazná modernizace se také dotkla pokladního pultu, který je situován do písmene „U“, případně „L“ (v menších prodejnách), který poskytne zaměstnancům jednodušší manipulaci se zbožím a klientům dostatek místa při placení.

Komfortnějšího nakupování již využívají zákazníci prodejen v České Třebové, Kolíně, Strakonicích a Písku. Poslední otevřená prodejna „nového ORIONU“ byla dne 4. 7.  v Liberci, remodelingu se v nejbližších měsících dočkají také prodejny v Jihlavě, Trutnově, Breznu a Banské Bystrici.

Více informací získáte na www.oriondomacipotreby.cz.

- TZ -