Přesně to sděluje nová marketingová kampaň, kterou právě spustila skupina Českomoravský beton. Zvolený koncept „PIZZA“ vychází ze strategie, na kterou se společnost dlouhodobě zaměřuje – tedy poskytovat zákazníkovi komplexní servis v podobě výroby, dopravy a čerpání transportbetonu.
Skupina Českomoravský beton vlastní 70 betonáren po celém území České republiky, a další provozovny také na Slovensku. Široké pokrytí trhu jim proto umožňuje pružně reagovat na jakoukoli poptávku a dodat beton kdykoliv a kamkoliv. Výrobce můžete s poptávkou či objednávkou kontaktovat napřímo, nebo například pomocí on-line poptávkového systému. Po vyplnění Vás do 48 hodin kontaktuje obchodník s nezávaznou cenovou nabídkou na beton, produkty a doplňkové služby, které jste si zvolili.
Dopravu betonových směsí považuje skupina Českomoravský beton za jednu ze zásadních doplňkových služeb k výrobě produktů. Díky rozsáhlému vozovému parku autodomíchávačů určených k přepravě betonu, malt a litých směsí, vám beton na stavbu dovezou přesně v takovém množství, jaké si přejete a jaké jste si objednali. Mimo to vlastní také mobilní výrobní linku, která zaručuje hospodárnou a rychlou výrobu litého potěru Anhyment® a umožňuje jeho uložení přímo na stavbě.
I v oblasti čerpání betonu se můžete spolehnout na skupinu Českomoravský beton. Disponují totiž největší nabídkou mobilních čerpadel v České republice. Služby v oblasti čerpání nacházejí rozsáhlé uplatnění při realizaci různých druhů staveb – od základů, stropů nebo sloupů rodinného domu, bazénu, garáže či příjezdové cesty. Čerpání betonu, malt a litých směsí zajišťují mobilními autočerpadly s délkou výložníku 17 až 58 m, dále pumpomixy a stacionárními elektrickými čerpadly. Možný je rovněž pronájem betonovací věže s 32 metrovým výložníkem. Použití jednotlivých zařízení závisí na rozdílnosti jednotlivých stavebních děl.
Nebojte se stavět a rekonstruovat, jde to i bez starostí! Stačí výrobu betonu přenechat spolehlivému a kvalitnímu výrobci transportbetonu, tedy skupině Českomoravský beton.
O kampani v rukách agentury Scholz&Friends Praha
Jarní kampaň pro skupinu Českomoravský beton realizuje agentura Scholz&Friends Praha, která má za úkol přenést komunikaci z odborné veřejnosti ke koncovému zákazníkovi. Cílem kampaně je přesvědčit malé stavebníky, kteří si sami staví dům, bazén nebo například příjezdovou cestu, aby se do výroby betonu "nemíchali" a nechali si ho vyrobit a přivézt. Přesně z toho vychází koncept PIZZA, který splňuje nejdůležitější sdělení, a to nechat výrobu betonu na profesionálech.
- Tisková zpráva -