Kvalitní NanoGranitový dřez Schock vám ušetří práci

26.3.2012

Správný výběr tvaru a hlavně materiálu kuchyňského dřezu má zásadní vliv na jeho budoucí praktické využívání, pěkný vzhled. Navíc může do budoucna ušetřit hodně práce při jeho údržbě.

Kvalitní NanoGranitový dřez Schock vám ušetří práci

Zajímavý vzhled dřezu dodá luxusní vzhled

Je zřejmé, že dřez je v kuchyni jedna z nevýraznějších a nejvíce viditelných částí. Designově zajímavý, čistý granitový dřez přitáhne oko a povýší první dojem z kuchyně. Je-li dřez vhodně doplněn baterií, která má části vyrobeny přímo ze stejného materiálu jako je dřez, je dojem dokonalý.

Minimální údržba přináší komfort

Výzkumy zjistily, že přes 60 % činností v moderní kuchyni se točí kolem dřezu. Dřez je dnes nejen místem k umývání, ale velmi vhodnou plochou pro zpracování potravin. Neleštit neustále zaschlé kapky vody je jeden z hlavních požadavků. S minimální údržbou a stále v zánovním vzhledu mnohem snadněji udržíte dřez z originálních německých materiálů Cristalite Plus a Cristadur /NanoGranit/ za kterými stojí 30-ti letý vývoj u lídra oboru granitových dřezů německé Schock GmbH. Patentované složení smě si je výrazně hladší a odolnější než u běžných granitových dřezů. Pro konečné vlastnosti dřezů Schock hovoří i zachování špičkové kvality jejich výrobků. Ty jsou vyráběny pouze v německém Bavorsku s použitím nejmodernějších technologií. Německá domyšlenost a kvalita poskytují pak uživateli dřezu maximální komfort.

Není granit jako granit

Dobrou radou na závěr je, neorientovat se při výběru granitového dřezu jen cenou. Pojem granitový dřez není přesně definován a výrobci všech možných zemí a „značek“ jsou schopni za něj skrýt cokoli až po téměř plastové výrobky. Na první volbu granitového dřezu doporučujeme rozhodně německý originál Schock. Cena může být sice o 10-20 % vyšší, ale výrobce i materiál jsou dostatečně prověřeni časem a máte také jistotu nejvyšší kvality i zpracování. Schock je granitovou stálicí i na českém trhu už více jak 12 let.

Autor: s.k. - SCoQ

- PR článek -