Jakub Kalvoda, syn zakladatelů a nyní ředitel firmy, hodnotí její začátky a vývoj takto: „Rodiče začali s provozováním e-shopu přibližně před 7 lety. Já jsem se k nim připojil asi po dvou letech fungování firmy. Tenkrát se jednalo o e-shop na doméně superlevnezbozi.cz a kromě lůžkovin jsme nabízeli také nářadí, svíčky a různé dekorace. Zhruba po roce a půl jsem ujal vedení, rebrandovali jsme e-shop na MKluzkoviny.cz a změnili produktové portfolio. Název firmy je odvozen od iniciál mého táty, tedy Martin Kalvoda.“
Po změně produktového portfolia se firma začala specializovat výhradně na bytový textil a sortiment každým rokem rozšiřuje. „Máme nápady a plány na dalších 5 let, kam bychom se chtěli rozrůst a o jaký sortiment dále rozšířit náš e-shop. Práci děláme s nadšením a jsem přesvědčený, že se to odráží na rychlosti růstu firmy i na vztazích k zaměstnancům a spolupracovníkům,“ dodává Jakub. Pracovní tým ve firmě funguje jako jedna velká rodina, a to se týká jak kmenových, tak externích zaměstnanců, které má firma v pražské kanceláři. „Obchod neděláme výhradně kvůli zisku. Chceme vytvořit lovebrand, který dokáže nabídnout kvalitní zboží za rozumnou cenu, a zároveň si chceme získat srdce každého našeho klienta. Chceme tvořit pohodlí pro váš domov, a to jak v Česku, tak na Slovensku, kam jsme expandovali v roce 2019 a kde náš e-shop najdete na doméně www.mklozkoviny.sk,“ říká Jakub Kalvoda.
Jak tedy funguje e-shop mkluzkoviny.cz?
„Zboží objednáváme přímo od výrobce v dané zemi nebo od českého dodavatele. Vždy nabízíme zboží, které máme reálně v našich skladech, a které je připravené k okamžitému odeslání.
Prozatím nedisponujeme vlastní výrobou. Ale je to sen, který si určitě do pár let splníme a budeme se moci pyšnit prací zlatých českých ručiček,“ prozrazuje Jakub své další plány.
Co nabízí MKluzkoviny.cz a v čem jsou jiní?
Produktové portfolio obsahuje aktuálně zhruba 1200 produktů. Základem je bavlněné a mikroplyšové povlečení, v e-shopu ale najdete také deky, přehozy, záclony a závěsy nebo bambusové ručníky a osušky, které jsou velmi oblíbené a zákazníci se pro ně rádi vracejí.
Velkému úspěchu se těší také ručně kreslené povlečení, které si firma sama navrhuje.
V roce 2021 vznikla akce „Povlečení pro dobrou věc“. „Jednalo se o 4 autorské vzory, tematicky laděné pro milovníky pejsků, které jsme nakreslili a vytvořili tak speciální edici povlečení. Vybrané peníze pomohou pejskům v útulcích, kteří naši pomoc potřebují. Z každého prodaného kusu putovalo 100 Kč na nadaci Staň se srdcařem. Podařilo se nám vybrat 685 900 Kč. Nadační fond Staň se srdcařem teď peníze přerozděluje tam, kde jsou potřeba,“ pyšní se Jakub.
- PR článek -